dimecres, 4 de juliol del 2007

Benvinguts / Bienvenidos

Aquest serà el primer missatge del meu blog personal (definitiu, ho he decidit avui) i vull donar la benvinguda a tots aquells que us aneu passant per aquí.

Us preguntareu... què serà el que puc trobar-me en aquest lloc? Doncs bé, us explico. Realment podeu trobar-vos amb qualsevol cosa: des de escrits, fantàstics o no, escrits per a mi fins a pensaments que es desenvolupin durant més d'un minut... d'això el nom del blog : "iL-lusion".
iL-lusion és un joc de paraules amb el meu nick en molts llocs "iLau", que preten mostrar i recollir entre d'altres conceptes il·lusions, somnis, pensaments, fantasies... i vida.

Espero que trobeu les publicacions entretingudes, que us agradin, ... i que em deixeu comentaris de tant en tant (demano massa potser :P).

Salutacions,

iLau

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Wola wapi!
benvinguda a La xarxa preciosa XD.
Vas ser la primera en deixar un comentari al meu i em feia il·lusió fer el mateix ;) Espero que surti com vulguis que surti i tinguis molt èxit :p

tatimu wapi

muakkk!!

Anònim ha dit...

ola wapiii!!!
m alegro k t hayas hecho un blog d estos, yo la verdad esk no soy mucho d escribir, asi k no creo k m haga ninguno, jeje.
M iré pasando y t iré poniendo comentarios, vale???
Muxos besos wapa y cuidate :)